2008年11月19日 星期三

繡球花

跟住學既,係繡球同富貴子(即係霧冬青)。好衰唔衰,第一次沾手學麵粉花就係學迷你版既繡球(果陣我係專程每星期放半日假去學架)。當時半條粘土都夠玩啦,我仲買咗包Designer,一次過做咗好幾倍既既功課來練習添。

我覺得學麵粉花除咗悟性之外, 基本功都係好重要既。

依家!大件事!要做實物原大。

都要做架,一做就一百八十朵花,而且有咩瑕疵都會俾人睇到,唔可以洽人老花胡混過去。真係做到有少少反肚。

咁就要打醒十二分精神,先要仔細地做好十字形既細花蕊,唔可以求其架,然後開花瓣,又唔係朵朵花都開盡架,所以要有不同形態。我自己一邊學,一邊會想到身為學員會有咩難題,做花時又有咩要注意,日後有機會同小朋友一齊玩,都知點樣講先會令人明白。

乾咗之後又再碰到我既死穴 – 又要用tape帶!




到上色啦,一朵花都要油三種顏色,做出漸變效果。

工程浩大, 油到地老天荒先油完。




葉都唔算太多既,因為想茂盛d,我仲比規格所需多做了一些葉!

我既秘訣就係 - 拎塊真既葉去影印,然後再縮印,整個細少少既版本,裁出唔同既膠片去製作,咁就可以做到更加像真既葉啦。所以,我既製成品係同人地果d唔同既。




set埋盆,都幾好喎。但係,冇陰功咯,又係巨人版黎,都唔知柄埋佢去邊好。咁啱大佬新居入伙,一於靠害,送咗呢份「大禮」俾佢!




俾埋個背脊大家睇,乜多咗一小球花既? 係呀, 係有三球大, 一球細既。

弊!冇幫佢擺好d個post添!

功德完滿,終於同盆繡球搵到一主好人家啦。

沒有留言:

張貼留言