2008年11月5日 星期三

一張特別的訂單 III


海洋藍莓蛋糕,配香草海藻軟糖,飾以手造貝殼朱古力。


不知道外籍人士對藍色是否有特別偏好,呢個客指定要用藍色做蛋糕,仲要用海洋做主題添。


以前我成日睇d英國人用各種顏色杏仁糖來為蛋糕裝身,就諗:咪好甜咯,邊度好味架?但d鬼妹仔見到又鬼咁歡喜架喎。各花入各眼,可能我地呢d黃皮膚黑眼睛既唔識欣賞啦。


真係對唔住啦,實在一時間冇乜靈感,唯有做咗d微形貝殼,加埋d鬼佬好鍾意既綠色香草糖做既水藻頂住先啦!


跟住我好老實咁email幅相俾對方,仲話如估佢唔鍾意既,我會重做既.點知佢竟然好滿意喎。總算可以交差啦!


後來,我又諗:點解自己咁蠢,唔做d立體公仔呢?於是,就研究咗一堆熊仔呀兔仔呀豬仔之類既粒粒配件出黎,以備不時之需。


 


沒有留言:

張貼留言