2008年11月26日 星期三

第一次學麵粉花

第一次沾手學做麵粉花,係學迷你繡球同佛珠。都唔怕嚇下你地啦,唔好笑呀,俾你地睇下我做既第一盆花啦!咁我第一次搞d咁野,冇乜概念,係咁上下啦麻。連真花都未見過,又唔曉話上堂前走去做下research先,咁人地話乜咪做乜咯。




呢d就係佛珠啦





我都做咗好幾倍花仔架!




做好啦,乜d葉咁既?係呀,錯體吖麻.


做手作想再做好d,當然要同d粘土交個朋友架,大家咁生藹,點fan到呀?於是,除咗做多d花仔當練下基本功之外,悶悶地,整D咩玩下好呢?




呢招叫柑仔入花叢!




 



於是,第一個粘土公仔誕生啦!佢就係蜜柑仔,貪佢簡單易做吖麻。冇人教應該點做,咪亂咁黎咯,反正大不了咪唔靚咯。但原來好易做架喎,三兩下手勢就搞掂,好受女同事歡迎,所以我一人做咗一只俾佢地。


d公仔真係會對住我笑架!!

沒有留言:

張貼留言