2008年11月17日 星期一

士多啤梨

成日都係做迷你野,連一d基本整花既技巧都唔曉,又好似唔係幾對路咁,於是舊年暑假我就乖乖地去學正式既初級班啦。


頭果兩樣學既係士多啤梨同提子,我諗大部分既同好都做過士多啤梨架啦,相信大家都知道點做架啦。


返第一堂,我就覺得有需要搵人心理輔導下我啦!


點解?因為做開迷你野,係好慳家既,平日我用少少粘土,就可以玩好耐,依家要我咁豪,一抽提子用晒成條粘土喎,仲要用夠三條粘土先做到一碟出黎!一粒提子都夠我做一盆壽司啦!唉~好大晒呀!點解唔可以做細d唧 , 咁鬼大, 睇唔慣呀!


既然報咗名啦,咁我總算都肯乖乖地聽教既,呢d就係我初級班既第一盆作品啦 , 計我話呢,士多啤梨既果子係應該係有大有細既,而且成熟程度都應該唔同,所以我上色果陣都好認真架,第一次做 , 係咁上下啦。



d粒粒係我逐針吉上去既,要整整齊齊先得,事關實物都係好整齊既 . 做到呢度,都唔算太難,淨係為呢d士多啤梨著返條裙仔,已經做瓜我啦!



大家都知啦跟住少不免又要做大量既葉,仲要做埋花蕾同花仔添!



為咗要自然d士多啤梨我粒粒都係用粘土包住條莖既,再用tape帶組合起來,手指都起卜咯!


人地都未試過咁催殘對手架!又唔可以戴手套喎!要好好療傷先得啦!


大家睇下室內影既相:



放係膠椅上影,麻麻.



放係檯上影,好少少.



拍外景就好得多啦 , 話晒都有天然光吖麻!不過 , 一條友走去平台度自拍 , 有d異相!


咁好啦,見你都唔係太差,我就俾你留低啦!


 


2 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實我一向做開迷你野,一下子真係唔係好適應要晒咁大粒粘土去整野。

      刪除