2010年10月25日 星期一

貢品 - 燒菓子

做做下野,有個小朋友(走咗既同事)突然伸個頭黎我個位,我講緊電話,唔得閒理佢.


之後,佢送咗呢盒野俾我,真係唔好意思啦,咁客氣呀?



既然人地都買咗咯,咁我就同大家分享啦.



噢!我都幾鍾意食呢d小吃,唔會太漏,又唔算熱氣.



咪以為銀色最多就唔係好野,佢係冇餡既,最好食.


而綠色果款三角呢,就會冇咁鬆既,我都鍾意食.



脆卜卜架,但又唔會好熱氣,等我每款留一件俾Bibi先.


係架,我有野食一定留返D俾佢架,唔知佢第日大個會唔會咁對返我呢?佢一向都粗心大意,可能要等個孫出世,先有人識做咯!


沒有留言:

張貼留言