2010年10月16日 星期六

脆脆蛋卷

呢款蛋卷,來自印尼.我在屈人寺發現佢既芳蹤.



咁啱係屋企樓下開咗一間,咁就梗係要入去巡下架啦.原本都買完野走架啦,又撞到d街坊師奶食過返尋味,再入黎掃貨喎.咁我梗係唔執輸,整返罐啦!



$12.9咋!有400g,我買果陣已經得返最後六罐朱古力味,買唔到咖啡味添.



真係咪話唔抵呀,一盒百力枝都要返咁上下錢啦,咁大罐蛋卷喎,而且佢唔會一味死甜.



朱古力忌廉又唔差,用黎送咖啡就啱晒啦.


開咗之後,原來真係密質質咁排到滿晒架.



只係個蓋太鬆,食唔晒要用膠紙貼返好佢至得.



d人問我有幾粗喎,咪好似我既手指尾咁粗咯.角度問題唧,我d手指冇咁短既.



食果陣真係要小心,我試過拎咗一條出黎,中間斷開咗,跌咗一忽落地,搞到一地都係碎片添!


第二日去其他屈人寺睇下,咦~,要$19.9呀!


沒有留言:

張貼留言