2010年10月30日 星期六

蒜頭?洋蔥?

某日,識飲識食的嬸嬸午飯後買了一袋白色的粒粒回來.


我一看:洋蔥仔呀?


嬸嬸:唔係呀,蒜頭黎架!


我:嗄~獨子蒜?唔係咁樣架喎.



嬸嬸:鬼佬蒜頭吖麻...


我:咁同我地食開果d有咩分別呀?


嬸嬸:Juicyd咯.


我:係?咁就要見識下啦,你俾一粒我返去玩下啦,等我用黎蒸下豉汁排骨先.


嬸嬸:一粒點夠架,整夠四粒啦.



臨放工,嬸嬸打內線俾我.


嬸嬸:大鑊啦!


我:咩事呀?


嬸嬸:原來果d真係唔係蒜頭黎架!你千其咪用黎蒸排骨喎,係洋蔥仔黎架原來.


我:唔緊要,我可以用黎煮其他餸架麻.


最後呢,我就用咗兩粒黎煮白汁蘆筍肉粒,另外果兩粒就煮咗咖哩薯仔青衣柳粒,兩款都好味.


佢既威力有幾大呢?唔知係咪我既嗅覺寧舍厲害,定係我少處理d蔥蒜韭之類既配料,洗咗咁多次手,沖咗好幾次涼,過兩日都仲感覺到指頭有少少洋蔥仔味呀!


沒有留言:

張貼留言