2010年10月6日 星期三

印仔123 - 千奇百怪

人懶係冇葯醫架,但只要d工具隨手可及,就點都會間中整下既.


今次又來篆刻章,其實我最不願做就係起稿,所以每次都只係刻簡單的章





為咗唔好浪費印台既墨,我其實只會蓋一兩次架咋.咁點先可以知道個印刻成點呢?


我會用寶貼萬用膠黎拓印,睇下有冇地方要執一執





拿,都睇得幾清楚架





呢個字肥咗,係因為我拎起舊膠時搞到佢咁唧





同一時間,又可以同個印仔抹埋面,都咪話唔方便





如果唔係驚食瓜人呀...用黎做餅模都得呀!





放到咁大,我自己都睇唔慣呀,睇下d手指就知個印幾咁慳皮啦.呢隻深紅色叫Cardinal,即係樞機主教件衫果隻紅色,印出黎真係幾靚下,好適合用黎蓋篆刻章.





第一次試印,麻麻地啦,但咁反而似真既印章喎.第日有心情先執啦,唔執都可以出街架啦.





拿,唔好放咁大,已經唔係好覺佢既瑕疵啦





呢個係股票版





如果你地睇返實物,即係上面幅圖細一半再細少少,咁就會覺得佢好靚架啦.


沒有留言:

張貼留言