2011年1月19日 星期三

朱古力體驗班

上次食飯,show me話有個朱古力團購班,問大家有冇興趣,於是我就去試下啦.

南豐中心,我識路喎!真係冇乜幾可架.




未開始上堂,偷影下d材料先.

呢d係做Melty Kiss(朱古力松露)既材料:

Dark Choco 100g

Fresh Cream 60g

Baileys 10g (1 table spoon)

Butter 10g

Choco powder

忌廉已經分好一份份,牛油已攤軟,Bailey酒,朱古力(係焗爐度坐溶)




1. 先要將朱古力放入深碗,以50度係焗爐度焗溶,或者係微波爐逐分鐘叮溶佢,每次都拎出黎搞下,等溫度勻循.

2. 牛油呢,就要變到軟身,唔係溶晒喎.

3. 拎碗溶咗既朱古出黎,先用匙搞勻,放入牛油,拌勻,以朱古力既熱度,令牛油融入裏面.(攪幾攪好啦)再加一湯匙Bailey酒.

4. 把已加熱之忌廉慢慢由碗邊倒入裝著朱古力的碗內,隨即以畫小圈之手勢攪拌,慢慢由小圈變大圈,將底部既朱古力漿翻出,直到混合物攪至滑身及融和.

5. 平均倒入已鋪備牛油紙的溶器內,雪凍.




仲以為唔俾影相既,原來可以架,等我地之前仲唔敢拎相機出黎,搞到大部分過程都冇相睇添.

6. 朱古力凝固後,取出並撕走牛油紙,飛邊,再切成適中大小,再灑上谷古粉(要用防潮的谷古粉啊!)




呢個禮盒真係幾靚,仲可以當埋模具黎用添.




加返張牛油紙,蓋好就係一份精美既禮物啦.不過,d咁好味既野,我一粒都冇食到,梗係要留返dVIP食架啦.




其實我都知咩味既,事關我食咗導師示範果D,真係拍得住Royce呀!

我俾Bibi食咗一粒,佢話呢d應該叫Maylikiss喎.

冧酒榛子朱古力既材料:通心朱古力殼,Rum酒,果仁碎,榛子朱古力




呢d果仁預早焗過才壓碎




心心朱古力殼




Rum酒




份量:

朱古力殼 8粒

榛子朱古力 48克

杏仁碎 12克

冧酒 1茶匙

裝飾性白朱古力及牛奶朱古力漿少許

製法:

將已預先整溶咗既榛子朱古力漿翻攪一下,加果仁碎,攪勻後加一匙Rum酒.混合妥當就放入滋袋.

記住呀:要反起滋袋先放朱古力,咁會企理d,係袋入面將空氣滋出,才在末端剪一小口.

將餡料滋入朱古力殼內,最好呢,就係伸滋袋入去果陣,一路滋,一路順住方向等每個角落都滿晒.最後去到頂啦,就要抹走多餘既餡,要開口位窩入去.

滋完有剩喎,梗係入晒我既長頸樽啦.食得唔好晒麻.




再用朱古力漿封口,等佢自動凝固.




反身就睇唔到啦,依家咪幾靚咯.




點知,原來仲要整少少朱古力紋上去裝飾架.




我d技術,真係慘不忍睹呀...




呢d係show me整既:




如月整既:佢話攞呢邊鏡,唔好影到d飛到四圍都係既朱古力漿喎.佢影慣食物,係唔同d既.




另一位同學整既:




整完就一人俾兩個紙兜我地入起佢




再包庄成為一份小禮物




一盒送咗俾個街坊,一盒俾Bibi帶返學校食.




咬開入面係咁既,因為我已經嘗過餡係咩味,所以都冇乜興趣再食,都係留返俾人食啦.




最後係朱古力示範,用新鮮士多啤梨沾朱古力漿做裝飾.




修剪冇咁靚仔既葉




先上白朱古力漿




接住係左右兩面沾黑朱古力




用小滋袋滋兩點朱古力做鈕扣,就大功告成啦.




我不嬲都唔正經架啦,叫大家反轉黎影,咁就變成鬼太郎啦!




係啦...做乜一定要做紳士唧?

鬼太郎咁款,仲殺食啦!

咁頭先做Maylikiss飛邊出黎既朱古力都食得架麻,打包返屋企先.

放咗學買包純黑谷古粉.




將d剩餘物資,按成一粒粒朱古力小球,再碌下d純黑谷古粉.等我試下味先,唔~,唔算太苦唧.




我專登買咁黑既,整出黎苦d好味d.就叫佢做黑金剛啦.




真係唔錯喎!賣相係差咗少少,但味道一樣咁好架.




呢兜野我準備拎返公司食,Bibi見我只係留返兩粒俾佢,問:點解得咁少既?

沒有留言:

張貼留言