2011年1月11日 星期二

本地漁農美食迎春嘉年華 Farmfest 2011

呢牌星期六我都唔駛返,所以就同爸爸去花墟公園行下漁農展啦.


先去瑞士咖啡室食個早餐,我既鮮茄火腿通.



雖然味道一般,但確實有好多茄蓉.



個餐係跟煎雙蛋同油包既,原來油包係多士黎.



爸爸既雪菜肉絲米



杯奶茶就算滑啦.一個早餐廿三個大洋.



估唔到今年咁多有機作物既攤檔喎!以前都只係一半一半架咋.



菜心有花,有咩特別呢?睇真d!



城市難見既蜜蜂呀!



即食紫菜,十蚊包,兩包仲送魷魚絲,我有買.紫菜本身冇乜調味既,爸爸拎咗d黎淥公仔麵,真係唔錯喎~



見唔見呀?我其中一樣童年回憶:老鼠斑咸魚呀!Bibi,我冇呃你地架,真係有架.所以今次我都有買返舊黎試下,唔知味道點呢?咁一定唔及我當年姨公自己生曬黎送俾公公果條啦,佢真係出海打返黎架喎.



呢d展品蔬菜係真野黎架,但就十足十假野一樣.



睇下d彩椒同南瓜,真係靚到極.



各式生菜



仲有薰衣草添



我覺得自己好鬼叻呀,竟然係咁多遊人既情況下影d相出黎,好似冇乜人行咁.



話明漁農展咯,又點少得鮮魚吖?



仲有現場節目欣賞架,我就坐低睇咗小朋友跳一隻舞啦.做咩唔影,我飲緊湯冇手麻,杯湯好c熱架.



順便買咗杯龍躉南瓜湯,正呀!廿蚊杯,值!唔係咁少既,我飲飲下先影咋,佢係只俾淨湯你既,冇用其他材料充數架.



轉個頭賣晒,影d湯渣你地睇下.咪以為好細呀,呢個盆幾尺直徑架,咁你可以想像到條魚有幾大啦.



食咗有機超甜粟,十蚊枝.食完一枝番尋味,行返去又買多枝先走.



松記出名芒果腸粉,但我冇試.買咗十蚊兩碗既豆腐花.



白花菰都唔錯,買咗盒,九十蚊.



本地有機菊,廿蚊.



驅蚊草($20),薰衣草($15),呢款薰衣草係用黎鍊油果隻黎,同上面果d有好多花既唔同架.



有機薑,呢度廿四蚊.有機薑一向都好un豬既,但薑味會濃d.



我仲買埋即食海蜇,Bibi鍾意麻.五十蚊三包既有機蘑菰,一套午餐肉同兩包豆皮結.加埋用咗四百幾蚊.


沒有留言:

張貼留言