2011年1月14日 星期五

大白菜湯

落晒野先醒起:咦,呢款湯都可以俾Bibi參考下.

咁好啦,冇相你就自己想像下啦.

材料:蜜棗2-3粒(點解唔講實? 蜜棗都有大有細架麻!)




南北杏,落幾多?你咪好鍾意食既,用中式湯匙量2-3匙,係咁意沖洗下佢啦.




果皮一角,先浸軟,刮去內層既囊先用,咁就唔濕熱啦.








西施骨(豬展或者豬踭都得架),同埋主角大白菜.d菜要真係好肥大肉厚先好喎(一棵都大過你隻手架).洗菜唔駛教你啦掛?

肉買幾多?我點知市價幾多喎?

一般西施骨就一扇既,街市通常破開兩邊咁賣,買一邊就夠啦.

如果買豬展呢,前展(即前足)會細條d,買兩舊啦;如果後展(即後足)就會大舊d,一舊都得啦.

至於豬踭呢,雖然煲出黎既湯會多d油(你可以pit油架麻),但係d湯煲好果陣,你撈起舊肉,切開佢,就咁點豉油食,都好好味架.

咁大白菜又買幾多?老實講,棵棵菜都唔同,你話同人買一斤喎,人地都好難秤俾你.所以我多數話要4棵大既(如果你見d菜太un豬,好心你就咪煲呢樣啦),等佢照秤好啦.反正煲完湯出黎,d菜係好好食既,實清晒架.

如果你要出術,放少少金華火腿片或者加幾粒瑤柱去煲都得架,好味好多既.

d人成日話:白菜寒喎!嗄,煮咗老火湯都唔寒啦,驚就加兩片薑咯.

步驟

凍水放果皮,蜜棗,南北杏.

滾起就加肉,金華火腿/乾瑤柱.

再滾起就加薑片同菜,呢個時候,你可能會發現...咦!乜水位突然升得咁高既,咪滾瀉咯!




冇有怕,你阿媽我既格言:野就死既,人就生既!

水太多咪用隻大湯碗盛起一d咯,到水位低返d,再加返入去都得既.我就梗係冇你咁史提拔啦,預既水位啱啱好,你睇!




煲幾耐?老火湯用明火煮,起碼個半至兩個鐘架.如果用真空煲呢,所有材料落晒後,滾起計15分鐘,放回真空煲兩粒鐘,再拎去滾多半個鐘,就夠出味架啦.

飲果陣自己放鹽調味啦,唔係咁都要我教你吖麻?

道理其實好簡單,改用西洋菜都得架.唔用蜜棗既話,放半個羅漢果亦好潤架.

沒有留言:

張貼留言