2011年1月28日 星期五

第一次聽曲

我冇聽開粵曲既,亦對呢方面冇乜研究.就算係後生果陣,對d演唱會都唔熱衷,只係同d同事湊湊興睇過幾次咁大把.


唱K咩,咪搞,實在唔係我果杯茶,所以我一聽到大家話blog聚係唱K既話,我一定唔參加既.


今次,我竟然自動獻出我既第一次,黎到新光戲院,觀賞粵劇金曲(我希望我真係識欣賞啦).



無他既,呢晚Bibi既契媽有份表演,我點都要捧佢一次場掛?



雖然年近歲晚,花店好唔得閒,我都專誠請人幫我準備了一束鮮花,打算到時送俾佢,等佢開心下.



其實束花好重架,拎到我手軟.



我係度自拍,又要拎手袋,好唔方便.



只可以影到局部,後尾入場坐低咗,先影到.



原來佢地中有係呢度開鑼鼓,梗係賀歲劇啦.



現場有幅好大既契媽玉照,等我又影低佢先.



原本既拍檔要去第二度表演,係演藝學院搵咗個大陸落黎既寄讀生頂檔.



哥哥仔好細個架咋.



仲細過Ivan哥哥



我醒呀,走咗去後台,等契媽一唱完曲,就花啦!


我有冇洽眼訓?冇,因為對戲曲沒有基本認識,自然要追住字幕做人啦.第一首曲係白蛇傳入面既故事黎,我係度同從前睇過既粵語殘片內容對照,反而覺得幾得意喎.


始終,我都係唔識欣賞架啦,下次都係咪晒人地張飛啦.


沒有留言:

張貼留言