2011年1月10日 星期一

2011年第一個Blog聚

今回blog聚,選了吃泰國菜.



這是我第三次踏足荃灣廣場,應該不會再迷路了.


今次出席的有大家姐,眾人媽打,如月,玻璃人&琳琳,show me及Huey媽+囝囝


食物相由御用攝如月提供:


我地點咗清清甜甜既柚子沙律



冬蔭功湯,好keng下,飲完返去舌底起咗粒野,好彩第二朝冇咗唧.



燒豬頸肉



明爐烏頭



逆時針方向:四式併盆(蝦餅最正,第日可以淨叫蝦餅),粉絲雜菜煲,炒椰菜苗,肉碎芋頭飯



蛋網海鮮炒金邊粉



原來底部好多材料架,但大家只吃了面層的就喊飽了.



食到咁上下,就切蛋糕啦.如月為兩大家姐同Huey仔做的蛋糕.



我已經好飽,唔駛食咁大件啦.



好彩,切餅時,侍應冇收檯咋,我發現全程掛住玩唔肯食野既小朋友,係大家埋晒單起晒錨果陣,拎起對筷子夾菜食喎.即刻叫人打包d飯同金邊粉俾佢返去再食過.


好多謝Show Me送大家朱古力



就係上次Bibi話好好味果款呀!



今次幾大都整粒先!點解係現場有得食?多謝琳琳咯!開心快活人甩底,多咗一包朱古力,就俾咗琳琳,佢好大方請我地食.外面dark,入面係軟心架.



啱啱食咗盒原味松露,今日又收到大家姐醒我既香檳松露.



Huey媽"為爸爸整"既(佢覺得係佢既)"素雞脾",我一返到去佢就食咗一隻啦.



至於我呢,也有為大家預備伴手禮.


這麼多高手在此,豈敢班門弄斧呢?唯有做我比較有信心的橡皮章吧.



快要過年了,就為大家添點福氣,用來蓋印小小禮物卡,也十分適合呢.



一於等大家繼續造福人群啦!


備有少量印章作義賣之用,若然大家有興趣支持康齡中心義賣活動,幫下d長者既話,可到下列連結訂購:


http://hk.myblog.yahoo.com/ip_mandy/article?mid=3869


鄰舍輔導會馬鞍山康齡中心義賣活動


一年一度康齡中心義賣訂於以下時間在中心舉行:


4/1 - 8/1   上午9:30-12:00 下午2:00-4:00


10/1-15/1上午9:30-12:00 下午2:00-4:00


籌得款項資助長者活動經費。


沒有留言:

張貼留言