2011年1月1日 星期六

我和朱古力有個約會XII - 甜品杯

同事知我有興趣試新野,就揀咗呢盒東東送我.



睇落去係咪好似慕司蛋糕呢?



送俾我果位話:一睇,同你整開果d假狗好似喎.



我果d又點會咁大舊呢?咪好晒材料!


咁樣既紙盒包庄,犯咗一個大忌,因為朱古力係會吸到紙盒味架!



日本仔野,好多時都好睇唔好食既,所以我逐粒拎黎影下相先,等大家可以飽嘗眼福.


我既日文連有限公司都不如,呢款譯音ganasshu既東西,唔知咩黎,食落有少少酒味既.



呢杯我就知係士多啤梨



士多啤梨朱古力同白朱古力,仲有士多啤梨軟心



同Bibi孖份,一人一半,食咗上面果兩款,甜到牙仔軟.另外兩款都係遲d先試啦.


呢杯併音叫jandouya,真係像唔到咩英文出黎喎.



呢杯我就識啦,因為係Tiramisu黎麻!



我諗,我都有信心整到喎!


 


沒有留言:

張貼留言