2010年12月31日 星期五

九龍醬園

大家一向崇尚x孖記,因為佢係腐乳中既名牌.我地細個果陣已經識得呢個品牌,但因為佢價錢貴,我地多數都係買返珠江橋牌既.


在我黎講:腐乳之麻,又唔係高科技,珠江橋牌可以企到咁耐,一定有佢既道理既.從前屋企既生抽同草菰老抽都係用佢,硬係覺得其他醬油煮出黎既野唔係咁啱味.


早幾個月,爸爸專誠駕車三次去x孖記買腐乳.


第一次,星期日休息喎!


第二次,去到六點,閂咗門!


第三次,買到啦,仲驚死蝕底,買夠兩樽!


點知...我地充滿期待咁,開一樽,小心地夾一磚出黎食下...


咦...乜咁既?


講真吖,我咁大個人,真係食過唔少牌子既腐乳架啦,連x樹牌都好過佢....真係破壞晒我既童年回憶呀!


好彩,超市好容易買到既美x棧,都唔錯.我好快就轉軚啦.


舊年,我係中環搵到九龍醬園.老字號,用心做醬油及調味料既店.呢度既酸子薑都幾好食架,用黎夾點點綠既皮蛋就正晒啦!



呢一大樽腐乳,要七十個大洋,當然有細樽d既包裝啦,我貪心麻.



真係唔錯,即刻夾一磚黎試下搽麵包.


嗄?你未聽過咩?得架,怕咸咪唔好搽咁多咯,雖然依家冇乜幾可咁做,但我細過就係咁食架啦.


沒有留言:

張貼留言