2010年12月4日 星期六

小雨天

成日聽到姨甥女話係小雨天食湯飯,呢日終於同同事一齊去幫襯下.


同事叫咗呢碗魚皮餃上海麵.



我想食蠔仔肉碎湯飯架,但一見到餐牌寫話有自家製上海麵咯喎,咁就梗係要試下啦.



我呢碗豬潤肉碎湯麵,有埋冬菰同唐芹等香菜既,熱辣辣,冬天黎食就最啱啦.我諗下次都係要飯好d,食湯飯會食得暢快d既!


終於都搵到一日去食湯飯啦!


呢碗係同事叫既豬大腸腐竹紅薯粉(少辣,我試咗一件大腸,ok,冇異味,亦夠淋.



我呢....d野一黎就開始食,爭d唔記得影相交差.其實佢上檯既時候係一窩湯,同一碗飯既.


我要咗豬軟骨湯飯,入面都幾多塊豬軟骨下架,仲有好多黃芽白同唐芹芫茜等.我對唐芹同芫茜都冇乜好感,但如果叫人走咗佢,又好似唔係幾啱風味咁,照食把啦.不過,d湯只係算夠熱,唔係大滾,呢下間店真係應該改善下.或者佢想d客食得快d,可以翻多次檯掛?


同事一見有成碗飯,仲問:你食唔食得晒架?


呵呵!我最鍾意食粥同湯飯架啦,卓卓有餘定啦!


沒有留言:

張貼留言