2010年12月2日 星期四

搵鬼食餅餅

又有人送咗個紙袋黎,咁啱老闆行出黎,我一睇,拿!一定係乜乜送俾你架啦.


佢睇下個袋,拎咗兩盒餅出黎,問我要邊盒,佢當正係我同佢一人一盒既.但個古惑仔將呢盒隊前d,諗住我會揀呢盒.



點知,我梗係唔要啦!


我:呢盒野,唔甜到飛起至奇呀,我要藍色果盒!



阿仔:嗄...你要橙色果盒啦...


我:唔得!


阿仔:咁,你記住開果陣請d我食喎.



睇真d,原來呢盒係shortbread果類餅黎,超肥架!我都唔想佢咁肥,俾佢食兩塊好啦.其餘既,分俾d大把quota既同事食啦.



噢!我都食咗一塊....呢晚都係食粥把啦!


沒有留言:

張貼留言