2010年12月15日 星期三

完印度婆婆的願望

又拎返d做咗三億五千萬年既花出黎set盆.點解?


上次同印度婆婆茶聚,佢見到果日酒樓有人結婚,個伴娘拎住束花,上面有馬蹄蘭,佢就望到眼定定啦.我知佢好鍾意馬蹄蘭既,所以就搵返d花仔出黎,睇下可唔可以整到盆花送俾佢.


又用返呢d膠墊做花盆,入面塞dfoam



加白膠漿



敷上油泥



再塗白膠漿



粘上少少草



這是我當年做的馬蹄蘭,初學,第一次做,係咁上下啦.



都唔難做既,睇黎都似似地架.



如果我再整,應該可以再好少少既,但咁耐以來,都未重做過.懶吖麻,我知!



加返d有葉既草,唔好問我係咩草,驚笑瓜大家.



必要時加d大葉撐下場



搞一輪,叫做插好啦.



唉~,插到一塌糊塗,預咗六枝花材,只用到四枝.



打側睇又好似冇咩唔妥咁



真係要好好學下插花先得啦



印度婆婆幾十年前,係麵粉花大師黎,作品係半島酒店同大會堂展出架.依家佢年紀大啦,就搏佢睇唔清啦.



加一個紗網袋,矇矓一點,咁就冇咁多瑕疵啦!



沒有留言:

張貼留言