2010年12月3日 星期五

與媽打共聚

29/11,我地同媽打預祝生日,出席既有:眾人媽打,如月,玻璃人+琳琳,開心快活人同佢honey,show me同埋我.


我地揀咗呢間:係荃灣廣場既紅螞蟻



呢度唔算嘈,叫做幾好坐啦.




我地叫咗一個四人餐加一個二人餐,再加一客炸馬介休球.因為show me係會員,有折,埋單只係五百幾蚊咋!


小食併盆,長春卷,好味!




三文魚焗飯,飯粒較硬



焗牛肉飯,呢碟我唔食得既,所以冇試.



套餐果客炸馬介休有四粒,散叫果客多一粒



白汁雞肉長通粉,呢碟幾好味,但要趁熱食至好.



腸仔意粉,呢碟既紅蘿蔔出奇地好味喎.



鴨胸薄餅



薯角燴豬柳



四人餐包四客餐湯同四杯飲品,仲有甜品添!炸麻蓉湯丸,都幾好食架,估唔到三角形果d係雪糕黎.



食完就切如月做既生日餅,薑汁慕司豆腐芝士蛋糕.



呢輪我懶,冇咩好整,連聖誕野都提不起勁去做.所以就入元朗,買d黑芝麻花生糖俾大家試下.



多謝玻璃人送我既圍裙&隔熱手套,同開心快活人送既蘋果醋,我已經飲咗lu.



show me既朱古力,好得Bibi歡心.據偷食果隻老鼠回報,四方形果粒簡直一流呀!



媽打送既電話繩,我拎返去俾Bibi拆.



佢一打開就話:送俾Sally佢一定開心死唧!等我聖誕節俾佢揀一個,我地就可以一人一個啦!



喂!咁你算唔算械劫媽媽呀?


我知媽打鍾意花,但我唔多曉插花喎,係咁意set一盆花仔送俾佢.麵粉花有度好,經得起時間考驗,呢d花仔我五年前已經做定架啦!



大家竟然話:乜咁大既!


佢地見慣我d蛋糕仔,呢盆野,真係算好大架啦!


沒有留言:

張貼留言