2010年12月14日 星期二

一天中的兩次喜悅

老闆臨時又要飛,佢個鐘點嬸嬸阿靚又好得閒啦.早早就打黎問我想食乜:不如整餃子你食哩...一係就腐皮卷啦...


就腐皮卷啦!



幾咁開心呀!暖笠笠既愛心腐皮卷呀,今次重唔餐餐有餸加?



跟手下晝,飛鬼傳麵!人家個阿四駛佢個鬼佬老闆速遞韓國即食麵黎俾我,都話咗做我呀仔既阿四唔錯架啦,你睇佢d朋友幾咁錫我!黎開中環開會,都唔介意掟住袋麵拎黎俾我.



辣麵,正呀!



全部韓文黎既!嘩,睇相,碗野有d疑似牛肉咁既物體喎...我食唔食得架?



上面呢包認真勁,辣過辛辣麵好多,大力dshud麵入口都驚chuk死呀!


我咁醒,仲唔即刻影低佢,請琪兒同我今日睇真d咩!



答案係冇既,入面係豬肉黎.


好野!可以放心食啦!


沒有留言:

張貼留言