2010年12月8日 星期三

印仔135 - 開心豬

我雕印仔,好少刻意咁去計時,次次都係粗略估計就算,因為中途多數會分心既.


今次呢,爸爸去咗開工,Bibi就去咗補習,我一個人係屋企,一定冇人騷擾啦.


好!就等我俾大家一個見證:唔計畫圖同轉印,開始時間係11:10a.m.





今次想睇下自己既功力去到邊,做一個幼線章.我係兒童圖書館搵到呢隻豬豬.





冇乜心機清理現場住,想快d印出黎睇下個效果.





100分呀!冇野要改.





用淺啡色印多隻先,原來幼線都唔係太難咋喎.





咪睇呢隻豬好似咁大呀,我點會咁浪費材料架,佢只係一寸咁上下大架咋.





原來個幾鐘就可以做好架啦,如果計埋畫圖同轉印時間,做呢個章大概需要個半鐘啦.




沒有留言:

張貼留言