2010年12月9日 星期四

再遇上幸福的滋味 - 愛心Tiramisu

我公司咁耐以來請返黎既嬸嬸,臥虎藏龍.有手作達人,可惜大家只係佢度學完整紙玫瑰,佢就轉咗工啦.


早期有個伊斯蘭教嬸嬸,最錫就係我,因為佢係食早段晏仔既,知我要趕project,就成日買定飯盒俾我,一夠鐘就有飯食.


又有個好斯文既嬸嬸,係Annual Dinner一變身,成個小學校長咁款呀!我見過佢手字,仲好好文彩添.


而另一個呢....就靚爆鏡,仲係Christmas Dinner贏出最佳衣著女士獎.睇住佢戴上后冠同拎住手杖,大家都為佢熱烈鼓掌呀.當晚Bibi仲借佢d道具黎影咗幅相添.


今次呢位嬸嬸仲勁,佢入得廚房,出得廳堂,唔單止做事爽手利落,仲好拿手做蛋糕添!



嬸嬸既親戚順德廚神做既魚腐,我真係食過返尋味,外面街果d都要行埋一邊呀,我每次收到,都會分兩次食,想d幸福可以維持得耐d,嬸嬸都想佢走之前再整俾我地食下.


咁啱廚神又好喜歡嬸嬸做既Tiramisu,於是就提議互相過料,一拍即合.可惜呢樣秘製魚腐實在太繁複,嬸嬸睇完,即刻大叫咪搞,都係等呀廚神重臨香江先請佢再煮好過好啦.


至於呢個蛋糕呢,嬸嬸就搵咗個星期日,示範教學,一次過做咗十個蛋糕,幾款口味,除咗益下我地之外,仲會叫埋班朋友,預備生果,一齊拎去老人院探訪既.


我原本剪咗個哈哈笑既模俾佢用來灑糖粉既,早上仲好地地架,我放工果陣心血來潮,諗住如果一陣坐車搖咗"骰仔"咪弊!於是走去影張相先,點知...個哈哈笑竟然消失咗...


原來D糖霜經唔起d水氣,早就溶咗啦!


咁算啦,食完晚飯,切蛋糕.嘩!手感一流呀!(唔知點解,好多時同d朋友同事等等食蛋糕,如果要切既話,大家好自然都係叫我郁手既,所以我真係切蛋糕無數架!)



佢冇用手指餅,仲啱我口味,冇咁漏.入面塊蛋糕都係佢自己焗既,異常鬆軟,就好似天使蛋糕咁輕盈.



可能有人會怕咁多cream,但我就好鍾意既.


放一啖入口,噢~~~



我原本都仲會間中幫襯下COVA既,依家....你叫我仲點出去買蛋糕食呀?


沒有留言:

張貼留言