2010年12月19日 星期日

工展會2010

18/12,我去咗工展會啦!


果日呢...我就約咗阿草一齊,先去利舞臺既客家好棧飲茶,係咁意叫咗一個$18既早晨套餐,佢有十幾樣野揀既,但我地就要咗豉汁排骨飯



配潮州粉果,唔好意思,食咗一隻先記得影.



腐皮卷,竟然有四條!



一碟煎蝦米腸,所有食物都好熱辣辣,水滾茶靚,完全符合我既要求.老實講,碟腐皮卷就油咗d啦.



你地估幾錢埋單呢?


兩位都只係$39.5咋!仲唔抵食過快餐店!


十一點鬆d,我地就去行工展會啦,呢d就係我地雙劍合璧既收穫啦,加埋我地係現場食咗既芒果pancake($10),熱雪梨茶($10),兩隻唔知咩螺($6隻),兩個人加埋大概用咗七百蚊啦.



攤開俾大家睇下:


四包威化($28)



薑糖三包($20)



初初我見到有$6.5一包架,但見到封面張相,好似有砂糖面咁既?驚太甜,唔買.點知呢檔有得試食,原來唔係砂糖,只係糖霜,品質都幾好,冇新亞咁甜.既然佢有請我食,貴丁丁唧,好,我買.



呢一檔,我地行近既時候做緊咩十分鐘優惠,全場既餅食都係十蚊.又聽到佢話咩鳳凰卷既餡淨得椰絲同芝麻,冇砂糖既,呢下好似幾特別喎,好,我買!一人兩盒.



買完野,我地拆盒黎食下,咦?都有甜味架喎,原來蛋卷皮係甜既.獨立包庄,都幾好.



我覺得最值得買既,係呢樣,有機紫無花果同杏脯.$120七包,阿草要兩包無花果,一包杏脯.我咁識貨,梗係要晒四包杏脯啦!



點解?因為有機紫無花果我食過好多,各個品牌差別唔大,冇乜驚喜.但呢隻杏脯呢...



推廣員雖然只係俾咗丁丁粒我試(佢實在太孤寒啦,切到綠豆咁細粒,都唔知有冇搞錯既),但我一入口就立即評到分啦.100分呀!!!



唔好以為佢唔係橙色就唔鮮呀,呢d先係真正既天然色黎架,一入口便知龍與鳳,有陣陣幽香滲出,齒頰留香呀(但唔係發酵既酒味喎).



買呢包腐竹條,又係一個機緣,果一刻冇乜人買緊野架,個搞笑妹妹仔捧住兜枝竹條俾大家試食,同時有三杯不同既辣醬,供大家點食.我仲以為係零食黎添!點知呢d好似我手指尾咁上下大既東東係可以用黎打邊爐,炒,炆之類用途既.$10包,好,買!



點知,個妹妹仔話:依家做緊咩十分鐘優惠,買一包送一罐鯪魚,買五包就送一包,即係$50六包.咁橋?又係我地行到佢個檔做緊優惠?


阿草問:嗄,買一包送一罐,咁買六包係咪送六罐呀?


佢話係喎!仲話家陣係最後兩分鐘.咁我地兩個傻瓜就真係俾咗$50,帶走咗六包枝竹,同六罐鯪魚,係咪好得人驚呀?我就唔食得咁多罐既,要兩罐得啦.



呢包韓國菰仔($10),好新鮮,一炒就食得,正!我夜晚就用佢咗佢黎炒黃芽白.



呢三包野加埋廿五蚊,阿草既.



阿草又買蔗糖光酥餅($10),胎菊($35)



呢d係台式奶茶黎,$60兩盒,有好多味,我全部試勻晒,始終都係覺得士多啤梨最正.佢仲送多三包俾我.



阿草奉命要去紹香園買柑橘,但賣晒,唯有買豬肉乾($20份)頂數,又去沙嗲王買咗枝辣醬($6)



$80三對襪褲或legging,買俾Bibi都好.返去試過,果然好有彈性,啱晒長腿小姐啦.



早上去超市買盒庄紙,見有二合一奶茶($19.9),爭d買咗.諗住一陣都去工展咯,就hold住先啦.點知,工展現場$50四盒呀!



十蚊包蕃茄梳打(約大包庄兩倍咁多啦),十蚊四包甘栗.



$12一包巖鹽,$50就五包



現場有架衛生署宣傳車,有老夫子磁石書籤同杯墊派.



講開又講,拿,事先聲明,我唔係咩代言人,亦冇咩著數拎過既:緣素都有係度擺檔,想試既朋友可以去買下既.


 


沒有留言:

張貼留言