2010年12月25日 星期六

聖誕禮物2010

今年收咗好多聖誕卡同禮物,真係幾多下,好多謝大家既愛護!



熊仔袋裝住既係印度婆婆送我既蠔油



同芒果占



呢套係得意模具黎,我暫時未諗到整乜住,保持神秘感先.



呢份禮物包成咁,睇死你地都估唔到係乜架啦.



拆出黎竟然係一個波波



入面係波波朱古力



又收到Dr. Mario糖糖啦!



一樣咁軟淋淋



仲有呢款好似皮禮士既糖糖



當然唔可以唔提呢盆花花啦



我對化妝品及護膚品冇乜研究,亦不知道咩為之名牌,但收得多,都知邊個牌子熟口熟面既



原來係沐浴露同潤膚露



一睇呢張卡,真可愛,當然係兩母女送俾我架啦.



仲有一盒朱古力添



買呢d禮物果位,預埋我阿仔



我第一個揀先,有紫,粉紅,綠,藍同白,我梗係要白色啦!



一盒松露朱古力



呢盒東東,見到就開心啦!



咁大盒,點可以唔開黎食架!



幾咁開心!



我係一個大鄉里,又見多一個品牌啦



潤手霜用得多啦,但呢盒仔Solid Perfume就真係未試過喎.



多謝pri既手作卡,佢咁忙都整張我歎下,仲有埋清理印仔既膠添.



Eunice既靚靚手作匙包



連豬瑩都醒我一張卡呀!



呢個信封都咁認真,你地估係邊個?



係桃子呀!呢期玩浪漫溫馨.



阿仔買俾阿媽既披肩,超柔軟



神託會既愛心曲奇,最得意果塊聖誕樹俾阿仔食咗呀.



見到有d想尖叫既Royce,三億五千萬年前學過既日文,早就俾返晒先生啦.但勉強都知佢寫乜既,外層係香噴噴既士多啤梨朱古力,入面係Raspberry同Blueberry既夾心.



Mimi既簡單而複雜既手作卡,條masking tape真係夠晒配襯呀.



一隻蝴蝶?



係Candyjai送我既青豆電話繩呀!



Aiyar Bro送我既俄B原理套裝娃娃



要自己動手油架?但d顏色黎到果陣漏到四維都係喎....唔夠油點算?



將平安夜故事人物用係俄B度,呢條橋都幾好,證明天使係最大既!



TATA,我梗記得你啦!



呢款係教會出既天糧曲奇



小熊做既卡卡,好易認



嘩!連魚肚都有呀!



日本朋友送既卡卡同俾Bibi既利是.



狀似慕司蛋糕既日本朱古力,唔知好唔好味既呢?



送俾我果位話因為呢d野似我玩開果d粘土喎.



荷蘭朋友唔曉手作,但攝影技術搭夠,送我西藏美景.



知唔知咩叫幸福呀?Tiramisu聖誕樹呀!!!



好多謝嬸嬸又賜我幸福滋味,真係無以為報咯.



今年皇恩浩蕩,竟然下午食完晏仔就放學啦,我地全公司去咗康樂大廈食.



餐單都算唔錯,呢碟太雕玻璃蝦球,下面係蒸蛋白黎.



腿蓉醬炒甜豆同帶子



呢件銀雪魚窩巴,好睇唔好食,唔鍾意酸甜菜式.



其餘既冇乜特別,冇影到.雖然我食完返咗公司做野,都係平日咁上下放工時間走.但既然佢俾得大家放半日,心入面都好感恩既.


沒有留言:

張貼留言