2014年6月10日 星期二

辣白菜芝士拉麵

大家成日推介果款黃色包裝既芝士麵好食,我地一家幾口食過之後,一D都唔鍾意,爭幾乎冇人肯埋尾食埋最後一包。

今次我見到呢款辛辣麵系列既芝士拉麵,反而有興趣試下。




我見佢係冇一包芝士粉係入面既,只得調味包同乾菜粒。



一開波就將所有野放晒入滾水度,煮四分半鐘就食得。



味道? 梗係辣架,但可以接受。同辛辣麵差不多,但可以講得上係好食D既。係咪心理作用呢嗄?



終於都令我對芝士麵既印象改觀啦。

8 則留言:

  1. 我都鍾意食韓國拉麵!

    回覆刪除
  2. 咁佢呢隻重唔重芝士味呀??

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇阿信屋果款黃色包裝既韓國芝士麵咁重, 溫和D, 易接受D. 唔會漏.

      刪除
  3. 回覆
    1. 辣既標準人人唔同, 我就覺得普通啦, 一般辛辣麵咁既辣度啦.

      刪除