2014年6月5日 星期四

鹹牛軋糖

我都幾喜歡寶島出產既牛軋糖,Bibi去台灣都有買返黎。

佢俾我揀原味定鹹味,我梗係要後者啦。咁點解會係鹹既呢? 唔通好似牛奶糖咁加咗鹽?




意咦...... 原來有豬肉係入面喎,難道又好似澳門果D肉芯杏仁餅咁?




原來依家包裝保鮮既方式又有新意思啦,唔係防潮珠同防腐劑架啦。家陣佢地興"感知劑"。




個包裝未泄氣之前係粉紅色既


一拆包裝,有空氣入咗去,就即刻變成紫色



即刻試下,都好多餡喎,咬啖先!

都幾特別喎,入面冇肥豬肉既,好似有D豬肉乾係入面咁,都幾好味既。

我俾過好怕甜食既同事試,佢都話好味。

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔好甜食既朋友,易接受啲。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我就食過好多款咸味既糖, 咸檸糖, 咸話梅糖, 鹽朱古力, 鹽味特濃牛奶糖等等. 呢款最特別.

      刪除
  3. 咁得意?真係唔知呢~不過我諗我都係中意甜嘅多D,嘻嘻:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁同品牌我地都有買原味, 我都係鍾意呢款多D.

      刪除
  4. 唔好甜食嘅我都啱食喎!

    回覆刪除
  5. 下?!?!?鹹牛軋糖....真係未試過~~~
    個感知劑好過癮~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知係咪台中都興呢樣,加左好似品質有保證啲咁。

      刪除