2014年6月13日 星期五

膠筆?

執野,無意中發現呢盒打咗入冷宮既玩具。




畫完乾咗之後,用風筒吹就會漲起喎。



咁我就每個色都滋D出黎試下



放兩日,乜都乾啦,我順便睇下佢乾咗既效果,唔知可唔可以用整迷你西餅既裝飾呢?



黃色同橙色都唔錯架



我試過用風筒,吹極都冇乜反應,跟住咪拎枝熱風槍試下咯。



初時都好似真係會漲,尤其係黑色,好明顯。

但唔知點解,兩野佢又好似萎縮返咁既,吹多兩吹,張紙都燶咯。

初步實驗證明,黑色同啡色都係有反應既。黃色吹完就唔再半透明啦,唔通我盒野擺得太耐唔work?

用黎做蛋糕裝飾既想法好似行唔通,因為就算乾咗,都有D粘,唔適合整我果D可以放上手玩既粘土小物件。

6 則留言:

  1. 我真係大鄉里,係第一次見呢種筆!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢d玩具, 真唔係人人會買黎玩既, 未見過都唔出奇吖.

      刪除
  2. 顏色就好靚,可惜唔啱用!

    回覆刪除
  3. 我都有,不過用畫衫果款,幾好玩的﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我盒野放左咁耐,我驚唔work 就晒心機。

      刪除