2014年6月27日 星期五

晚飯@上環泉章居

又約咗D姊妹吃飯,今次我揀咗係上環新開既泉章居。


樓下果層就好似茶記咁得D卡位,上層就係圓檯。但要上樓梯,如果要帶長者黎,就唔多適合啦。



七個人,點個六人餐加個冬瓜盅就夠晒。可以選既小菜成版咁多,可以認真研究下食乜先決定。


必點霸王雞,真係超好味。



咕嚕肉,不過不失


足料冬瓜盅,七個人食,真係裝到十幾碗。


金銀蛋莧菜


又腍又唔肥既梅菜扣肉


帶子蒸豆腐,帶子太薄,你地都係叫第二款小菜算啦。


我地叫咗六個飯,有一個飯冇郁過,咁我就帶走啦。身邊帶著一個飯盒,都放唔晒D飯餸。始終都係要加多個外賣盒,裝埋D雞同扣肉走。

11 則留言:

  1. 啲餸好啱我口味....不過中環就....遠左啲啦...^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 上環唔係近阿女咩? 你地可以一家大細去食麻.

      刪除
  2. 以中環食肆來說,價錢不算貴了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 信德果頭算上環架啦, 泉章居就係比較實惠既飯店黎, 啱晒一家人去食飯架.

      刪除
  3. 旺角泉章居好難搵位架。

    回覆刪除
  4. 以前銅鑼灣泉章居午市係三行佬天下, 去食飯一大檯人搭檯, 最深印象係同檯D人三扒兩撥食完飯就拎副啤牌出來玩, 我啤KING打你啤QUEEN呀,我啤D打你啤煙呀. 食物就最深印象都係梅菜扣肉, 真係無得頂.

    廿幾卅年前果頭仲有松竹樓, 我地一班後生, 午飯都食片皮鴨, 而家咁食法就冇命囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 年輕時,真係天不怕,地不怕。食乜都冇有怕。

      刪除