2014年6月16日 星期一

救命痱滋膏

一日,食野咬腮,都知澤洗架啦,由血泡變成痱滋。

我初時都忍架啦,諗住過幾日都會好。因為個位置生得好差,後來連講野都有問題,間中會咬到,就傷上加傷。

食野果陣都辛苦,捱咗幾日,終於嬸嬸幫我買咗枝可以搽口腔既膏。




一枝容量只有8g,夠用架啦。



佢除咗可以消炎外,仲可以包住患處,等佢唔再受外來刺激,呢下最好。



$50,一d都唔貴。



保質期長,不妨買枝黎看下門口。



入面係好似牙膏咁,一小枝既。



有興趣睇日文版既說明書既話,可以睇呢張。



我建議大家用棉花棒,嗞一小粒既份量去塗患處,咁就唔會污染枝葯膏啦。佢係冇味既,就好似妨水膠布咁遮住傷口。



我用咗兩日,有明顯好轉,由嚴重變成好返好多。

實在係痱滋患者既福音黎,值得推介!

6 則留言:

  1. 痱滋嚴重嘅話,連吞口水都痛,諗起都辛苦!下次生痱滋時,買你呢隻痱滋膏試試 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初初都諗住過幾日自己會好,事關我未試過嚴重到講野都有問題,但係捱左一星期,終於投降。

      刪除
  2. 我生好嚴重既痱滋時我會貼日本買哥d痱滋貼囉~不過你呢個價錢幾相宜~可以試下~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻都係日本出既,但勝在香港買到嘛。

      刪除
  3. 你呢隻看來好D.我上個月買左支.唔系呢隻牌子,用完一次後,就會乾.

    回覆刪除