2014年6月12日 星期四

終於都食到劉森記

某日睇到篇文章介紹呢間麵店,睇落都幾吸引,都好想去試下,但總係夾唔到時間去。

3/5,終於都等到爸爸收早,我又放假,可以一齊去食啦。




咪以為爸爸成日蒲鴨寮街會好熟呢頭呀,佢都唔係好知有呢間麵店既位置。所以我影埋地圖俾佢,費事佢唔識帶我去。



原來地鐵一出,已經望到佢呢個大大既招牌架啦。我地成兩點半過咗先去到,所以只係等咗兩分鐘,已經可以入座啦。



爸爸心大心細,未坐落之前就話要食薑蔥黑柏葉撈麵既,坐低見到隔離檯有人食鵝腸,又話自己好耐冇食過,就轉軚啦。



我呢,梗係食蝦子撈麵啦,我鍾意豬手,豬手蝦子撈麵加枝忌廉就啱晒啦。



我地當然冇放過食檯面果樽酸蘿蔔啦,我平日係唔多食呢D東東既,都覺得佢相當好味。而且可以中和撈麵既口感,食落更清爽。

爸爸既鵝腸我冇食過,睇個樣都唔差。我果兩件豬手,就相當唔錯啦。至於個麵底呢,真係要俾個讚佢呀,一D鹼水味都冇,蝦子既份量好足,真係好似鋪滿晒D麵咁。

我出咗間鋪之後,忍唔住講咗句: 好好食!

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 雖然唔算好平,但家陣乜都貴啦,都麻木咗,最緊要好食唧.

      刪除
  2. 我都喺暑假有食過劉森記嘅麵,確係唔錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次食咋, 有機會再去過.

      刪除
  3. 價錢怕唔怕好貴呀??
    我都好鐘意食豬手的~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 蝦子撈麵都係卅零蚊唧, 三併都係四十幾, OK架, 你過開黎咪去食下咯. 地鐵深水埗站D2出口, 向前望就見.

      刪除
  4. 回覆
    1. 食生麵, 至緊要做到爽彈又冇醶水味, 呢間就做到啦! 份量亦十足, 以咁既價錢, 合格有餘架啦.

      刪除
  5. 好介紹喎!我要試試喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 去開SSP咪試下咯.

      刪除
    2. 以前過開深水埗一定去食呀、呢間係總舖

      刪除
    3. 我琴日兩點幾都去食黎,真係座無虛席,翻檯快,個個食完彈起身,阿姐執一執又第二轉坐低啦,總之就客似雲來啦!

      刪除