2014年6月20日 星期五

射鵰英雄傳

原來家陣小學生已經要睇武俠小說做閱讀報告。




睇老師所定的工作紙,函蓋範圍都算大,確係要睇咗D書先識答既。









咁啱有年阿仔送我既聖誕禮物係幾套金庸名著,所以同事就托我借給她。

我都驚自己唔記得帶俾人,誤人子弟就唔好啦。咪whatsapp Bibi,叫佢同我寫將雞乸咁大隻字既字條,放係我工作檯上,等我返到屋企一睇,實記得拎D書。



點知佢留俾我既字條係咁既!

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 我地屋企, 好多時都會出現特別既字條.

      刪除
  2. 唔知點解我兩個豬小姐係唔食西芹!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我果個都係, 大陣味既都唔食, 尤其係小新唔鍾意食既青椒.

      刪除
  3. 睇見張字條你一定記得啦!Bibi 好有創意呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢同爸爸都係成日留低D個人風格既便條既, 有時真係好好笑.

      刪除
  4. 小學就要睇呢本喇? 我地果時中學先睇! 不過金庸真係不妨早睇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我小學就偷睇屋企啲皇冠同武俠小說,但我冇本事踢Bibi 入會。

      刪除
  5. 哈哈! 好似甩毛鴨! 射鴨多過似射鵰!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係因為佢呢一身既造型,先夠頂癮。

      刪除
  6. 救命呀~~bibi好搞笑~~

    回覆刪除
  7. 而家學校規定睇乜書, 唔見學生中意閱讀.
    我小學係聊齋鏡花緣, 初中先睇金庸古龍. 學校冇指定乜書架

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家多數有讀書表,要大家起碼睇表上所列既書。

      刪除
  8. 張字條好搞野,唸初中有追開金庸小說.成十幾年前的事....原來金大師,今年已九十歲,.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我早幾年叫老闆送咗佢好幾套既新修版俾我做聖誕禮物,可惜Bibi唔肯拎黎睇.

      刪除