2014年10月14日 星期二

巷仔見- 早餐以外的選擇

在中環,二人吃午餐,要經濟一點又不太難找到位置的地方不多,快餐店呢,分分鐘要花太多時間排隊買票、取食物,幾間茶餐廳又經常爆滿,要輪候位置。

係呢度食咗好多次早餐,今次就第一次黎食午餐。




午餐配一款小吃或油菜或糖水,亦可以俾多$12再追加小吃。



今次同行友人就選了蝦子撈麵,加白菜仔,再追加煎釀三寶。




加白菜仔,



再追加的煎釀三寶。




我原本都諗住食碗雲吞麵,加炸鯪魚球,但俾我反轉個餐牌又見到有海南雞飯,現場見到D人食,個賣相都OK喎。



咁就轉軚叫咗呢個啦,蘿蔔湯有兩大舊蘿蔔,都夠熱,唔錯。海南雞係去咗骨既,份量都唔少,仲有一堆開胃既酸菜,配黑醬油、薑蓉同甜酸汁,對版。碗飯唔太油,飯粒散開既,唔覺唔覺就俾我食晒。仲有埋杯中國茶添,$56,係中環食,叫做物有所值啦。



除開一人六十,平過去樓上Cafe食西餐。



5 則留言:

  1. 我成日去食飯都會叫海南雞飯架~~你呢個真係幾抵~

    回覆刪除
    回覆
    1. D酸菜幾醒神, 我平日好少食呢D野既, 但今次就有食。

      刪除
  2. 雖然不是很貴,但若以最低工資來計,吃一餐就少了四分之一日的工資!

    回覆刪除
    回覆
    1. 頭暈,到咗自己收入唔許可既,就唔會咁食法架啦! 唔通話人地買幾百蚊件衫又走去話人: 雖然件衫唔算貴,但若以最低工資來計,一件衫就係人地幾日既工資啦咁咩? 我都試過窮日子,半磅方包,分兩日做早餐,日頭就帶飯,諗下計點用最平既材料,煮到好餸出黎。能屈能伸,光明正大,唔會怨天怨地。

      刪除
    2. 睇見乜嘢都貴,我都係有感而發啫!

      刪除