2014年10月23日 星期四

沙律味桃哈多

呢包東東,其實係桃哈多黎。大家一向食開既都係牛奶呀、焦糖呀、士多啤梨、香甜粟米味等等。我一向對佢地都冇乜興趣,嫌佢太甜,唔夠"乖乖"好味。

今次呢款,點解又可以氹到我落搭呢?





睇真D,佢話係沙律味喎,咁即係可能係咸架啦。而且,重點係 ..... 呢包入面既粒粒係動物型架!



有鱷魚仔



又有熊仔



我買咗成個星期先開,打開包裝,真係冇走樣喎!



而且D粒粒都幾完整,睇下兩條鱷魚嗞嗞浸,乜咁好傾呢?



味道都唔錯,唔會太咸,我俾大家食既時候,佢地都好驚喜。駛乜講,我梗係識搵(零)食啦!

噢,分到七七八八先記得影埋袋入面俾你地睇。




我提議教主日學既同事帶包返教會,分俾小朋友,實好開心唧!

6 則留言: