2014年10月27日 星期一

信得過二人餐

呢間小店,係正兩個地鐵站中間,係正王子酒店下面,話就話係灣仔,但就有少少吊腳。






$128 二人「信得過」皇牌不加味精套餐 (價值 $268) 品嘗皇牌杏汁豬肺湯、極罕有蝴蝶腩,雞湯時菜,2客火膧雞湯米線/米粉/白飯




正價時黎試過,覺得味道不錯,不加味精係我最LIKE既。突然間見到佢有團購喎,咁就一定要捧下場啦。




杏汁豬肺湯,d豬肺已經好腍,又唔會太咸,順喉。平日我地黎食,飲一碗要$38。



白菜仔,不過不失,一食就知唔係預早淥熟既。



米線、米粉同白飯任揀,我就揀咗米線,唔好以為好細份量呀,飲咗碗湯,有菜有豬仔蝴蝶腩,夠架啦。



呢碟蝴蝶腩都算多,好食。單買呢碟都要$70架!



或者因為佔中既關係,人客好少,同我上年黎,要等位好唔同。或者真係少咗自由行既客掛? 

我都有聽聞呢度既老闆唔係好鍾意招呼自由人,可能因為呢類客成日亂叫野食,食剩晒d野咁晒,佢睇見就心痛自己既食材咁浪費法,所以唔多歡迎佢地幫襯。

坐坐下有一對外藉人士入黎食野,佢地叫既食物同我地幾乎一樣,只係碗菜唔同唧。我好肯定,佢地一定冇我咁醒,識得買團購餐。不過,佢地竟然接受到豬肺湯,口味都好包容下喎。

4 則留言:

  1. 哈…碗湯同蝴蝶腩真係好正,打正招牌咁一定唔簡單!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我頭先見到Groupon 仲做緊呢個餐。

      刪除
  2. 咁佔中都有好處,食野會無咁擠廹!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔怪得喜記老闆咁愁啦,連小店咁少左咁多客,靠火紅生意先俾得起租既人氣店,真係蝕到眼癱癱架。

      刪除