2014年10月9日 星期四

小南洋

係將軍澳拜完山,去大本型氹返轉,跟住爸爸又話要食D野。我地係大食代行咗個圈,終於揀咗呢間店坐低,貪佢自成一國,有人幫我地拎食物上檯,只要買咗飛就得啦。





我事先有揭下個餐牌先入去既,



諗住食碗南洋叻沙,我唔知正宗既應該係點既,雖然湯頭係熱既,但我覺得豆卜冇正式放入湯度煮到熱透,就真係唔掂。D雞亦都係就咁放上面既,凍既!



好彩杯南洋茶走同啡走都似樣,爸爸一見兩杯野上檯就問我點解唔叫鴛鴦喎,乜你咁煩架!咁我就飲咗半杯咖啡,俾佢倒半杯奶茶入去變成鴛鴦,跟住我再飲埋果半杯奶茶。



呢份就係呢度既餐牌



如果唔係睇呢個說明,我仲以為南洋只係指星馬地區添。



因為唔多餓,所以冇考慮食飯餐啦。



呢三款餐仲有菜或魚肉豆卜、湯或餐飲。



下午茶黎個土司都唔錯喎。



仲可以單點小食加餸,都幾好喎。



咖啡、奶茶都可以選煉奶同花奶,彈性處理香港人既口味。



另有數款特飲,間中轉下口味,可以感受下東南亞風情。



6 則留言:

  1. 價錢算相宜,最緊要啲食物質素掂唔掂?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都好普通下, 唔算難食既, 最緊要我食完冇肚痛, 就得啦.

      刪除
  2. 古老叫法, 以前叫南洋, 遠東, 而家後生應該唔識.
    尋日我見記起細個聽人講「令壽堂」「令尊翁」, 呢D詞會失傳喇, 變晒daddy mommy

    回覆刪除
    回覆
    1. Bibi中學果陣, 學校要佢地去做探訪, 都要學點同D老人家應對, 例如你貴更呀?咁

      刪除
  3. 我都好怕食d嘢唔夠熱的,我上次去太古大食代,有間日式拉麵店又係咁,塊照燒雞扒好「鞋」同唔熱的,仲要唔平,真係冇下次呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 一遇到咁, 就咩心情都冇啦, 尤其食拉麵, 個湯唔滾, 真係未食完我都形住會肚痛.

      刪除