2014年10月3日 星期五

香蕉糕

收到一個香蕉糕食譜,需要材料: 

香蕉3隻、糯米粉250g、粘米粉70g、滾水100ml、糖70g、糕粉(即炒熟既糯米粉)少許。

呢個食譜冇用到香蕉香油,比較合我意。人家食譜講到明,佢既製品係比較煙靭,若然喜歡腍D,就要減少糯米粉既份量,加大粘米粉既份量。

先買一梳七隻蕉返屋企做實驗,千叮萬囑叫大小不良食還食,唔好食剩少過三隻。





第一底,未蒸之前都覺得杰撻撻,係咪咁架?

蒸好之後,撩一忽出黎試下,又唔算太差喎。



因為上次玩冰皮月餅時,浪費咗太多糯米粉做糕粉,所以今次唔好用糕粉啦,留返D糯米粉再整多次,所以我就將D香蕉糕切開之後用保鮮紙獨立包起就算。



我知道香蕉糕唔應該雪住既,但爸爸話天氣熱,堅持要放入雪櫃。咁我就放一件入雪櫃試下,少少硬,都可以既。



再買多梳十隻返黎,我越係話唔俾食,大小不良就越係想食,最後我要出絕招,將最後四隻,用錫紙包住佢地個頭做記號。



我冇跟足人地既步驟,用返我認為最方便既方法去做。

既然人地話全部粉量係250g + 70g = 320g,我剩返233g糯米粉,於是就去盡d,咁就配87g粘米粉。香蕉放夠四隻,因為之前覺得太杰,於是水就用咗150ml(即係多咗成半),糖就加多20g。

先將糯米粉同粘米粉篩入大碗



將糖在熱水內攪溶



用攪拌器將香蕉變成糊,加入糖水內。



再逐少攪入d粉內,我覺得咁做會比較冇咁易起粉粒。(是關我之前跟人地食譜既步驟,將粉攪入香蕉糊入面,但效果不太好,而且比較難處理,仲要過多次篩以防有粉粒。)



攪好咗粉漿之後,就要開始蒸糕啦,先要用油塗勻個糕盆。油唔可以太少,以免難脫模。



將粉漿倒入去蒸



蒸咗30分鐘,插過牙籤,冇粉漿粘住就ok啦。



攤凍之後,就可以成底糕倒出黎。




我就先墊保鮮紙,再係把刀上抹下油,咁樣切就好易切開一件件,人地既食譜話要係各面沾上糕粉,方便取食。我呢? 我就唔用糕粉啦,其實用保鮮紙一件件獨立包裝,食起黎都好方便吖。

後記: 雖然我已經放咗咁多水,始終都係太韌,或者可以再稀d,糯米粉同粘米粉既比重再要調整下。我本身又唔食呢d糕點既,真係冇心機再做實驗啦。有興趣試下既朋友,就祝你好運啦!

沒有留言:

張貼留言