2014年10月30日 星期四

萬聖節- 蛙來了

我比較年紀大,成日都會買零食返公司請d小朋友食,萬聖節都唔例外。

今次,我又搵到款特別d既。



吉百利青蛙古古力,你地食過未?



以我對古古力既觸覺,好肯定佢地只係普通既常規牛奶朱古力味,今次我地buy既,係佢既造型。





一包廿隻,勝在好分嘛。



一隻向左,一隻向右



幾咁有歡樂氣氛



一款係全牛奶朱古力、另一款就係有埋白朱古力既。




加埋我呢d自製卡仔



咁就夠晒氣氛咯! 



P.S. 若大家有興趣參觀我製作的其他印章,可看這兒 

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 睇怕明晚金鐘、銅鑼灣同旺角都會變成露天嘉年華。

      刪除
  2. 跟你做同事真係幸福,有咁多好野食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係小小意思唧,生活上既小情趣我就時時發放既。

      刪除
  3. 我有個同事好怕青蛙,但好喜歡食朱古力,等我送比佢,睇吓佢食唔食先,呵呵呵!

    回覆刪除
  4. 你好好呢~如果你係我同事就好了~聽日有朱古力收~

    回覆刪除
    回覆
    1. 為咗令大家HIGH D,我星期一已經送晒俾大家啦。

      刪除