2014年10月10日 星期五

Puff

為咗去買啫喱俾阿仔食,我又去759氹返轉。

呢隻餅餅,一睇就知送咖啡一流啦!




面頭好似塗咗麥芽糖咁



一層層既酥皮,脆卜卜,唔會太甜既,連我身邊果位厭尖大姐都冇投訴。



它來自波蘭,我知佢好好食,有D人會食唔停口。



但一條就有成50卡,梗係唔可以貪吃啦。



所以我做咗最明智既決定,就係自己啪咗一條之後,就即刻分晒佢,咁就想食都冇啦。

6 則留言:

  1. 坐你隔離位最好,成日都有好嘢食! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我隔離位成日嫌三嫌四架, 好彩仲有大把人可以一齊食唧.

      刪除
  2. 回覆
    1. hehe ..... 但佢地當我係天使架.....

      刪除
  3. 呢種甜甜哋嘅酥條 真係好難抗拒!! 你好叻 忍到口只係食一條 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最曉點趕絕自己, 一二三派晒, 奉旨唔會食大咗!

      刪除