2015年2月10日 星期二

蛋蛋糕?

我對零食既好奇心最強,原先是發現同款的香蕉古古力蛋糕既,拎起手又放低,估佢十成九都係麻麻架啦。但後尾又俾我遇到佢: 牛奶布甸味。賣相其實唔錯,如果當時Bibi係我身邊,我一定會買香蕉果款。


成卅蚊一包,五隻,都唔算平,慘得佢真係好似一隻蛋咁,夠晒光滑,好可愛。忍唔住,都係帶咗佢走。



蒸蛋糕加上Chocolate Coating?



食完素食之後,出到街,已經忍唔住即刻同Bibi開咗佢黎試下。咬入去尚算鬆軟,而且唔太甜,比我想像要好得多。



我同爸爸兩份食一個,Bibi就自己啪一個。其餘既,就留返其他人食啦。



見識過就了,唔會再買咯。

4 則留言:

  1. 但係睇落好吸引喎~~~~~~~~~~~~~~~~
    個餡好似好正~

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係因為佢靚仔咯,搞到我忍唔住買咗。證明佢地擺貨既策略係掂既!
      其實入面冇餡架,入面只係蛋糕黎架咋。

      刪除