2015年2月16日 星期一

POD

呢包係一個俏嬌娃送我既。




睇佢既說明,講到自己幾咁醒



外面一個脆米兜、入面係雲呢拿忌廉同埋牛奶古古力



一睇個熱量簡介,打個突!25g就勁過一個叉燒包!



成份係糖最大比重,唔怪得咁甜啦。



但當我請大家一齊品嚐既時候,果批九十後全部都食過呢個東東,仲話係超好食既野黎。咁MARS呢個品牌,都好老字號架啦。



我邊有佢地咁多QUOTA吖?



話食就食呀?從來都唔駛計住自己有冇超標。



實物同包裝圖片差好遠喎!我覺得有D唔對版,不過,叫做見識下年輕人既口味啦。



2 則留言:

  1. MARS 以前出朱古力 BAR ,裡面有花生,好好味,唔知依家重有無出品呢?POD係我工作上係 Paid on Demand 嘅簡寫!

    回覆刪除
    回覆
    1. MARS仲有出,但我覺得佢係超甜既,Picnic會多D花生,但都甜。

      刪除