2015年2月3日 星期二

new choco

一心只係去買生果,又見到盒所謂新野。





其實我細個果陣,明治係出咗一款朱古力,一盒入面係細細粒既公仔形,主角係果隻猩猩仔Monchichi,每一粒都好完美,又好味既。



呢包都係標榜公仔造形,仲係3D喎。



賣點係下面粒住粒球形餅仔,外面包住古古力,令口感更豐富。



仲話有15款古古力造形,同五隻色添。




一盒兩袋仔,啪一包就百零卡。



打開入面就係咁既,即刻開包黎試下先。



車! 實在太令人失望啦!



係就係有形狀,但啤工太差,太粗糙啦! 同我以前食開既,距離太遠。



咁我都明既,大家都唔同牌子。佢主要都係賣包裝唧。



入面都印咗遊戲轉盤,我地細個果陣就話冇咩好玩,會玩埋入面既包裝唧。家陣D細路又點會同你玩至得架。




雖然佢味道都好正常,冇紙盒味,亦冇包裝味,但我食咗兩粒,已經對佢冇興趣啦。鬼叫我細個果陣,食過精美得多既明治迷你朱古力咩?當年每一粒都好靚仔既,仲有馬騮仔Monchichi既樣既,點會好似呢款咁粗糙既呢?

4 則留言:

  1. 哈哈!食慣魚翅,食番粉絲梗係差啲喇!

    回覆刪除
  2. 我都覺得明治朱古力質素好好多呀!╮(╯▽╰)╭

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢個品牌都唔差既,只係設計果位冇考慮得咁周詳唧。

      刪除