2015年2月25日 星期三

午間放題@黃金廣場大喜屋

今次相約Bibi既契哥團年,中環果間大喜屋結業後,我地就轉移陣地,黎呢度食啦。

刺身仍然是厚切,午間定食既感覺返晒黎。



炒帆立貝,原本有四粒既,我食咗粒先記得未影相。真係好大粒,調味略甜,都算幾好食。



燒蕃薯仔冇得輸,燒有機菠蘿亦好夠甜,蝦既肉質亦唔差。



原本事必要食既芝士年糕,硬係覺得佢唔夠組長好食,唔通係因為我太多野食,放到暖咗先食佢? 一口芝士我就唔鍾意啦,漏到死!



壽司都比較小巧,花之戀、芒果卷都比較細粒。



味噌湯都好夠熱,其實佢唔駛搞到咁複雜啦,只要有豆腐粒同少少海帶就夠啦,放咁多配料入去做乜鬼?



蟹粥好杰,但佢用咁夠羔既奄仔去煮俾你,都算係咁啦。



只係叫咗四隻蝦天婦羅,差D食唔晒,唔係因為佢難食,係因為我地入既單,全部出齊同埋好快上檯。



我點咗一舊海膽手卷,兩啖食咗落肚。



炸軟殼蟹軍艦。


蒲燒鰻魚,呢樣好食喎。



海蜇沙律、蟹籽沙律、炒牛柳粒、無骨鳳爪 ,我已經完全失去戰鬥力,所以投降啦。



仲有人叫多次魚生,鮑片真係幾好食。



甜品有雪糕、大腳板雪條、仲有木糠布甸等。又可以叫有機生果食,是日係橙同西瓜。



最值得讚既係佢地竟然會主動添茶,呢下食放題係比較少遇到既,真係有D感動。



好,下次我再帶家姐黎食過!

沒有留言:

張貼留言