2015年2月23日 星期一

接財神? 摺財神。

年近歲晚,大家都做應節野。我原本就收咗爐架啦,但又俾我見到呢條片喎: 摺財神

用細張既手作摺紙試下,成功喎! 幾可愛吖。



跟住我就分D紙俾大家,等人人都可以接財神。呢個係同事摺既。



用利是封再整一個大D既。我想佢成熟穩重D,就同佢加返D鬚啦。



D鬚點黎? 梗係用環保既雜誌紙啦。



我好求其咁剪個方形



再一開二剪成三角



左右兩個尖尖剪走少少



咁貼上去就唔同樣啦




呢張又係免費既福字揮春,上面有大面積既金色。



剪粒腰豆形,再剪粒包包



組合起來就係閃閃生輝既金元寶啦。



就等財神爺係度祝大家財源滾滾,衣食無憂啦!



P.S. 今年呢個財神氹得我D耆英家姐好高興,希望下年又有新招,可以再令佢地笑口常開啦!






16 則留言:

  1. 新年快樂呀!
    你摺㗎財神好可愛啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,你都試下啦,唔難既。第一段有條LINK,可以入去睇片跟住摺架。

      刪除
  2. 聽講初五至係接財神的日子!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢下我就唔清楚啦,但第一個接我個財神果位,都會咁橋有多少財運。

      刪除
  3. 呀~~~~財神好可愛呢~~~~
    祝你羊年快樂~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你快D學摺,初七整隻過你屋企個靚女歎下。

      刪除
  4. 很趣緻呀,財神到。

    回覆刪除
  5. 很趣緻呀,財神到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 快D試下啦,唔難既。第一段有條LINK,可以入去睇片跟住摺架。

      刪除
  6. 好得意呀, 我一定冇心機摺, 咁複雜.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔複雜既,難既話,我家D耆英都摺唔到啦。

      刪除
  7. 將財神摺埋? 我都係選擇[接]財神好過[摺]財神喇! ^^

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 快D試下啦,唔難既。第一段有條LINK,可以入去睇片跟住摺架。

      刪除