2015年2月12日 星期四

簡易版魚腐

簡易版魚腐,材料是四兩魚鯪魚滑配兩隻蛋,蔥粒是隨個人喜好而決定放唔放既。

為咗慳工夫,我選用咗淡水魚檔既已調味鯪魚滑。就咁倒入深碗,順時針一路搞勻,分幾次徐徐混入蔥粒。




將蔥粒混好,就可以繼續加。



我分咗好幾次放入大概六棵蔥的上截。



撈勻後,備用。



預備蛋液,我今次做兩份,即係半斤魚肉,所以用四隻蛋。



蛋打出



加入鹽及胡椒粉



打成蛋液



逐少加入放魚滑的碗,順時針繼續攪拌。



攪至看不見蛋液,就可以再加。



一路順時針攪勻




慢慢就成一駝杰身的魚漿。



把全部蛋液加入,就會變成咁。



我用一個扁平的工具去畢,大家亦可以用小匙。



我唔想用太多油去炸,就冇可能做成球形啦。折衝辦法是在小煱內放油。



以半煎炸方式一小匙、一小匙地放入去煎,懶理將會變成扁扁的形狀。



煎至一邊略為成型即可反身



中途可反身多次,直至魚腐膨漲(因為攪拌時混入咗好多空氣),即代表差不多熟了。



煎至兩面金黃,即可以鋪有廚房紙的碟盛起。



因為佢地都好快熟,其實半斤煮好晒都唔會太耐。



新鮮食固然可以,放涼後以保鮮袋裝好,用來做煲仔菜、配麵食、打邊爐均可。



我當然有即刻食返件啦,橫切面看到很多氣孔,係咪似煎豆腐呢?



8 則留言:

  1. 原來真係咁易,謝謝分享啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D叫哎吔版,咁就梗係冇人地由買條鯪魚返黎刮肉去打鯪魚膠咁認真啦。

      刪除
  2. 原來係咁整~~多謝分享^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呃得下人架,第日整俾朋友食啦。

      刪除
  3. 好叻呀你~~~望落好正!!!!!
    我爸爸好鐘意食魚腐的~~~搞到我都鐘意食~打邊爐食真係正!
    原來係咁樣整~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係化煩為簡版本,你第日公子聚咪可以大顯身手咯,包佢地俾個讚你!仲可以預先整定,帶去某某屋企打邊邊架。

      刪除
  4. 買現成的魚滑再加工,事倍工半,不失為一個慳時間的制作方法!

    回覆刪除
    回覆
    1. Wakakakaaaaa ..... 係事半功倍呀!

      刪除