2015年2月18日 星期三

羊年揮春賀新歲

年尾,拎返D未曝光過既印出黎用,用埋幾個舊印仔,做咗一大堆揮春仔應節。



呢幾個印,出黎既效果真係唔錯。



今年我冇做咩得意洋洋之類既羊年印,反而覺得祝大家東成西就,仲好意頭。



身體健康我做咗一大一細,大既俾咗長者,細既留返自己。



因為有好多人喜歡擺年花,所以都專登做埋呢個花開富貴。唔駛奇怪做乜咩色都有D,事關大部份係環保紙黎既,係D宣傳品同年中收返黎果D炸彈既信封剪出黎既,用得唔好晒,我儲咗成年架啦。



主賜平安印仔雖然送咗俾人,但我都有整咗幾個絕版貨黎酬賓。



因為做得太多印,基本上唔記得自己有咩。



所以,今年竟然冇整到生意興隆既揮春喎! 好彩我冇做生意既唧。



就係啦,我有幾可唔蝦碌架? 睇下呢個陣勢,都夠令人開心啦。但俾Bibi話我量產呀! 即係大量生產,我唯有阿Q地當佢話我限量生產啦。



4/2果朝,有朋友提我當日係立春,應該貼揮春,迎春接福喎。



嗄?迎春接福? 我冇整到添! 今年只係做咗一個福字印俾一位好勤力既小朋友做實驗,我自己都冇整到黎玩添!



其實花款都好夠多架啦,我就好貪新鮮既,之前整落既印仔就唔多願用,希望大家有返D新鮮感嘛。主賜平安同萬事勝意都係得三張架咋。




就俾D新丁出下場啦,我已經唔駛學業進步住啦,事關我個Bibi都出黎做野啦。但呢個印受歡迎程度仍然高企,所以詢眾要求,一定要做既。



好彩我都仲有個五福臨門既印仔,都叫做有D福氣接下啦!



實在都計唔到自己花咗幾多日去做好咁多張揮春啦,單單界托底紙,都做咗一日,逐張裱起佢又要一日,咁之前既起稿、雕工、印製既時間呢? 唔係我年中有偷步整咗D呀,都咪駛旨意我年尾交到貨俾大家呀。




希望工程完成,大家有D分到一張、有D一家幾口先分到兩張。我都唔係幾好意思,就當係點點心意啦,所謂物輕情意重,咁大個信封,先得少少野係入面,我連字都唔撩幾隻啦,反正全球只此一家,冇乜花巧野,大家一睇都應該認得係我既出品。








係呢度同大家拜個早年,祝各位新春大吉,喜氣洋洋!

19 則留言:

  1. 恭喜!恭喜!揮春造得很美!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,衷心祝福大家,生活美滿。

      刪除
  2. 回覆
    1. 真係一人分D就分晒架啦。

      刪除
    2. 不過,快樂就總係越分越多既。

      刪除
  3. 咁多MINI 揮春蔚為奇觀!!!
    祝羊年進步, 心想事成!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇落好似好多,大家都分享一D,就可以皆大歡喜。
      祝小齊精乖玲利,學習順利,媽媽永不頭痕!

      刪除
  4. 羊年快樂、事事如意、身體健康。

    回覆刪除
  5. 執刀揮毫印彩符,祝聲報喜一歲除……
    祝新年好,新年如意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我祝你喜運年年,福星高照。

      刪除
  6. 祝你一家羊年順境, 心想事成, 身體健康呀~~

    回覆刪除
  7. 好靚,好壯觀呀!
    新一年祝你們一家身體健康,心想事成啊!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話,希望信毅越黎越進步,一路都可以愉快學習。

      刪除