2015年2月13日 星期五

Tim Tam Wafer

都唔知D男人買野點解咁蠢既!

話說爸爸有日係七仔用五個大洋,買咗一條Tim Tam威化,仲懶醒咁whatsapp我,話幾好食架咁。我一向對呢個品牌既餅食都冇乜興趣,覺得佢偏甜,所以佢既威化我都唔打算食。

返到屋企,爸爸問我屋企有冇朱古力威化係度。唔係啦掛?食出癮呀?





第二朝逛開超市,見到一盒八條,賣$17.9,我仲有九五折,即係$17,除開即係$2.10,足足平過爸爸一半都唔止。



Arnott's出品,心裏有數,都知佢地一貫都唔會低甜度架啦。



睇下個標籤,產自印尼,咁就唔應該貴既。




超過四成係糖份,認真勁! 不過佢冇反式脂肪,算係較為好既零食黎。



我就話冇配額唧,但爸爸係排骨仔黎,就俾佢食啦。



既然我都買咗咯,又冇理由唔試下架?



由我細細個開始食吉百利既朱古力威化開始研究,一路都想知點解佢地一定要整個奶油餡做夾心咁搵笨呢?呢D餡芯又甜到死,連KitKat、Time Out都唔例外,我另外仲食過好多唔同既大大小小既牌子,仍然未搵到一款令我滿意既。




或者Witor's呢款72% dark係最近近乎我要求又包含威化既朱古力黎。

過年前我見到佢既普通dark 1kg賣$89.90,忍唔住買咗包,就當送俾大家既情人節禮物啦。



小小心意,等大家都可以開心下。



沒有留言:

張貼留言