2015年2月24日 星期二

羊年特色利是封(一)

又係一套藝術品呀!



簡簡單單既長方形,加幾條線,就係抽象又形象化既山羊啦。



托底既金色紙,貴氣非凡,打開,就係這封套的簡介。



一套兩款,這一款叫三羊啟泰。



我還記得那蛇年利是封呢,可真是珍品啊。




盧志榮先生既作品,真是令人愛不惜手。



還附有一本篆刻圖譜。



這書法的羊字,夠晒型格。



真是一字千金



 以下是當代八位藝術家的作品






右下這個章,我可喜愛呢!









有幸一睹這套作品,確是令我樂了半天。

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 咁簡單既線條就表達到,平凡中顯貴氣呀。

      刪除
  2. 香港d利是封真係靚~~~俾我同事睇到實恨屎佢~因為佢儲利是封~

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港真係好多有特色既利是封架,我今年都收到好幾套特別既。

      刪除
  3. page one 有得賣呀, 真係藝術品咁靚.

    回覆刪除