2009年10月8日 星期四

給爸爸的短箋三





漸漸養成閱讀的習慣, 平均每週看數十本兒童讀物, 尤幸不是囫圇吞棗, 各種詞彙的累積, 令Bibi寫起字來更輕鬆.




畢業禮上, 畢業班的同學都要著上功夫衫, 實在夠神氣呢!





IMG_1690.JPG


剪紙是訓練小孩手眼協調其中一樣項目, 可惜她沒有手作天份, 奈何?




每年我都會為Bib紮作一個花燈, 看到我做的金魚嗎? 花了好多功夫, 怎料天不造美, 中秋節那晚竟然下雨!




從前爸爸十分挑食, 嫌這嫌那的, 現在倒過來茹素, 是補嘴嗎?


IMG_1692.JPG


這個時期, 是我們預備報考小學的階段, 可惜Bibi過不了面試的一關, 考不上心儀的小學.




Bibi在校十分頑皮, 由於是菲傭姐姐接送放學的, 所以大部分的投訴都由她當耳邊風受了!


IMG_1691.JPG


這麼開懷的笑, 只要長大數月, 就已經難找了!




又一月的練習, 看到字體明顯地進步, 大人也難寫出這樣齊整的童體字呢.

終於有關於我的作品了, 沒見過我廬山真面目的朋友, 看看Bibi為我描的肖像吧! 當時她三歲半. 可能所有成年人都不明白, 為什麼畫媽媽,一定要拿著雨傘的呢?




Ma Ma係我加上去既! 驚大家唔知呢pad係乜吖麻!

這幅畫, 證明我係Bibi心目中曾經是一個美女, 擁有長腿及大眼睛!

小朋友係唔會講大話既!

但係..... 到咗今日, 佢竟然............

點解我以前d taste咁差既? 居然真係覺得你好靚喎!

算啦, 只要你曾經真心相信媽媽係全世界最靚既, 就得啦.....

沒有留言:

張貼留言