2009年10月5日 星期一

週末午餐於Riso

前個星期六, Bibi有節目, 去咗理大既開放日, 我同爸爸兩老就自己搞掂.


成三點啦, 我地揀咗屯市既Riso, 貪佢有爸爸啱食既野.


全部餐單, 主菜得雜菌蜜糖豆燴飯佢食得, 小吃就仲有多士, 南瓜湯同其他飲品, 糕餅佢都食得既.



爸爸既半份咖央多



南瓜湯, 咁就梗唔夠我地自己煮果d咁好味啦, 份量好細架咋, 張單仲話係大喎.



爸爸要咗熱柚子蜜, 我要咗藍莓特飲, 佢既凍飲好似思樂冰咁, 但一d都唔稀架, 味道都唔錯架. 凍飲係比熱飲正好多架, 因為柚子蜜沖咗熱水之後, 都唔係太熱, 如果唔夠熱, 我情願飲凍.



我既半份薯角, 老規矩, 咬咗一啖先記得影相



呢碟就係雜菌燴飯啦



我果碟烤雞燴糙米紅飯呢, 多咗條蜜糖豆既? 因為一黎到我見到d生豆芽就咋咋臨, 過檔去爸爸度, 點知佢又再搬返黎再加利息添!



一啖一啖咁食晒d野, 爭d食瓜, 下次都係同Bibi黎, 兩份食一個全餐, 要埋湯, 主菜, 小吃同甜品加飲品, 咁就夠啦, 一人一份, 實在太多啦! 都係我貪心, 叫咗兩個小吃同湯累事.


沒有留言:

張貼留言