2009年10月19日 星期一

紅豆朱古力

我都幾鍾意買零食架,dark choco尤其是啦,Royce同Godiva就更加難抗拒.聽講今回Royce既士多啤梨朱古力, 要等到農曆年前先出喎, 真係頸都長啦.


不過,我都經常買d其他品種黎食下既,少甜既黑朱古力加埋原粒杏仁既,就比較少見,而且價錢非常便宜,只係十個零幾唧.



開黎食,味道唔錯喎,但唔覺少甜既?質地都幾滑,睇真d,係我地由細食到大既Vanhouten金鷹朱古力呀!唔怪得啦.


再黎,就係呢款紅豆朱古力啦,又係平平地,十蚊咁上下.



開黎睇下,金光閃閃,都有成廿粒架.



拆開張包庄紙,面頭係紅豆味,底層係黑朱古力.



我就覺得用舌頭先食咗紅豆味果一面,再嗒黑朱古力就差唔多,撈埋黎食,其實味道唔係太夾.


呢d卓頭野,又呃到我呢個傻人幫襯佢啦!


沒有留言:

張貼留言